DÜN AKSAM YOLDA GÖRDÜM SENİ YILLARDAN SONRA (!) gibi : İletişim tasarımcılarının mikro-örgütlenmesidir . Bellek ve süreç yaratma , geleceği yakına çekme , tasarımcı ve tasarım arasındaki aşk ve nefret ilişkisine ironik bir dille işaret eder . Yılda iki kere yayınlanacak (gibi) olan dergi gibi , kitap gibi , portfolyo gibi , bellek gibi bir süreli yayındır . Başlangıçta İzmirli ve İstanbullu tasarımcıların geri dönen işlerinden oluşacak bu yayın , daha sonraki sayılarda Türkiye'nin geneline yayılmayı umuyor. Amaç gibi : gibi 'nin amacını kısaca , görünürlük projesi olarak tanımlayabiliriz. Yılda iki kez görünmek ! Dev reklam ajanslarında çalışanlara , orta ölçekli tasarım atölyelerinde çalışanlara , İstanbul dışında çalışanlara ve genç iletişim tasarımcılara platform oluşturmaktır
Posted by gibi